zaterdag 22 maart 2014
Okey, vandaag was dus echt een drukke dag. Maar hoe dan ook, ik moest naar de primark gaan omdat ze daar een shirt hadden van Hogwarts. Ik als Harry Potter fan, moest dan shirt hebben. Samen met mijn stiefvader ging ik vanmiddag de borg ophalen die ik had moeten betalen aan het begin van mijn rijopleiding. (Ik betaalde mijn rijkosten in termijnen.) Zoals je las zij ik ''samen met mijn stiefvader''  het gaat al een lange tijd goed tussen ons, zo goed dat ik zijn auto mag gebruiken. In het begin gaat die nog wel mee, maar na een tijd mag ik er dus echt alleen in rijden! Toen ik vroeg of we even langs de primark konden om één shirt te halen, vond die het geen punt. Ik ging snel de primark in pakte het shirt (Het was echt druk, maar wauw... had er graag nog een paar uurtjes in willen blijven.) en liep naar de kassa toe. In de tussentijd pakte ik wat dingetjes erbij... hihi.

In totaal was ik 60,50 kwijt. Voor een mooie lange zwarte jas, het harry potter shirt, cola cola shirt, 4 onderbroeken, een tas en elastiekjes.

Dit was pas mijn tweede keer bij Primark. De eerste keer is al jaren geleden. Maar ik wil dol graag terug! Ik ben niet echt een blogger.. dus de foto's zijn echt super slechte kwaliteit. De kleding is ook een beetje gekreukeld, want ik moest ze nog in de was gooien. De primark is niet bepaalt alles netjes en opgeruimd.





 

De jas heb ik niet eens dicht gedaan, oeps haha. Nou ja dit is ook maar mijn aller eerste shoplog. Ik zie alleen maar ruimte om te verbeteren.

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers