vrijdag 30 mei 2014
Ik heb besloten om opnieuw te beginnen. Een frisse start! Ik heb (bijna) al mijn oude blogpost op concept gezet. Waarom? Omdat ik opnieuw wil beginnen. Niet alle post waren positief, een groot deel van die post waren o.a van mijn donkere dagen. Ik wou ze niet verwijderen omdat het me laat zien, hoe ver ik ben gekomen.

Dit prachtige nieuwe design is ontworpen door Denna! Ik ben haar echt dankbaar voor dit design, wat ik ben nogal een perfectionist en het duurde een tijd voordat ik tevreden was, maar ondanks alles heeft ze het af gemaakt en iets prachtig gecreëerd.

Ik ga proberen meer te bloggen alleen in verband mijn examens zal dit eventjes moeten wachten. Ik ga wel proberen om minimaal 1x per week iets te posten maar na mijn examens meer!

In combinatie met mijn instagram, hoop ik andere te motiveren en te inspireren. Dit wordt mijn openbare dagboek over my journey to become a fit, healthy happy lady :)


Wie ik ben?
Ik ben een Hollandse meid. Ben inmiddels 19 jaar en heb mijn ups en downs. Ik wil anoniem zijn omdat ik niet beoordeeld wil worden op mijn verleden, heden of toekomst. Ik kan hier alles neerzetten zonder dat de buiten wereld mij gaat veroordelen op wat ik doe of wie ik ben.


3 reacties:

Denna zei

Hey meid! Ik kan niet wachten om iedere week een bericht van je te lezen. Echt super dat je een frisse start maakt en vooral een positieve start.

The girl from 87 zei

Ik ben benieuwd naar je nieuwe berichten! Je blog ziet er ook lekker fris uit :)

Unknown zei

Dank jullie wel :D

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers