zondag 1 juni 2014
De maand Juni is aangebroken! De zomer komt nu wel héél dichtbij. Mijn ''voornemens'' voor deze maand?

- Examens halen! Ik hoef geen hoge cijfers, ik wil ze gewoon halen :D
- Vetpercentage omlaag.
- Gewicht omlaag.
- Vetmassa omlaag en spiermassa omhoog!

Ik stel nogal hoge eisen aan deze maand, maar ik ga wel 100% geven. Mijn instagram motiveert mij om nog harder mijn best te doen. Ik was zo happy toen ik zag dat ik nu al de 100 volgers heb bereikt :D




Ik had een heerlijk weekend! Heb heerlijk gesport, gegeten en ben naar de spa en kapper geweest. Verder heb ik ook gestudeerd. Laatste week om voor te bereiden op mijn examens. Aanstaande vrijdag moet ik portfolio inleveren over mijn stage. Mijn klasgenoten hebben mij al een tijd lang niet gezien, ben benieuwd of ze zullen zien de verandering in mij :') Ene kant hoop ik het niet. Ik heb namelijk nog steeds mensen niet verteld dat ik sport héhé. Andere kant hoop ik het wel.



Vrijdag kreeg ik mijn eerste pakketje van body&fit binnen. Ze hadden questbars in de aanbieding en aangezien ik nu meer op mijn voeding let (met name eiwitten meer eten..) leek het me handig. En OMG wat smaken ze fantastisch! Ik heb de chocolate chip cookie en wauw. Zeker als je ze in de magnetron doet, het smaakt FANTASTISCH. Helaas is één doos 30,- en dat is voor 12 repen. Dat is bijna 3 euro per reep! Dat gaat me toch iets te ver. Maar als ik mijn examens haal, mag ik een doos bestellen van mezelf als ''cadeautje.''


Verder is mijn focus de komende tijd echt op leren. Ik moet ze halen. Inzet is 100% 

Wat zijn jouw voornemens voor deze maand?

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers