woensdag 19 november 2014
Op zoek naar een lekker recept dat aardig wat koolhydraten bevat maar wel laag is calorieën? Wat goed vult? Dan heb ik de perfecte maaltijd voor je! PANNENKOEKEN!

Maar nu denk je vast van ''Hoog in koolhydraten?'' ''Maar je bent toch bezig met afvallen?'' Dat ik bezig ben met afvallen, betekend niet dat ik geen maaltijden kan eten die hoog is in koolhydraten. Koolhydraten heeft je lichaam nodig. Hier haalt je lichaam energie uit. Deze maaltijd vind ik zeker handig voor het sporten of wanneer ik erge trek heb. Deze maaltijd vult erg goed. Heerlijk!

Wat heb je nodig?

- 200 gram Koopmans scharrelei pannenkoeken mix.
- 1 zakje vanille suiker (oftwel 8 gram)
- 350 ml water.

Waarom kies ik voor deze pannenkoek mix?
Ik kies voor deze pannenkoek mix omdat ik eigenlijk niks meer hoeft toe te voegen. Bij de andere pannenkoeken mixen moet je vaak melk of eieren toevoegen en hier niet. Daardoor is deze lekker laag in calorieën.
Oh en geen zorgen over die 8 (!) gram suiker. Je progress gaat daar echt niet mee verloren. ;)

Hoe maak je het?
Heel simpel. Mix alles bij elkaar en bak ze!

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10802550_558253604306106_776352262_n.jpg

Je krijgt heerlijke pannenkoeken! Je kan ze ook nog toppen met fruit, nutella, pindakaas, kwark etc. Wat jij wilt!

De voedingswaren voor deze pannenkoeken ''kaal'' dus zonder de toppings alleen de pannenkoekenmix en de vanille suiker zijn: 352 calorieën. Waarvan 66 gram koolhydraten, 5 gram vet en 10 gram eiwitten! Lekker laag in calorieën en lekker hoog in koolhydraten!

Eet smakkelijk!

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/1538400_1497409570534251_349485320_n.jpg

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers