donderdag 31 juli 2014
Een dagje Ikea is niet compleet zonder ijs en Zweedse gehaktballetjes!


Ik vond dat ik me nog best netjes had gedragen, want het liefst had ik gewoon een groot bord met gehaktballetjes, saus en patatjes genomen en lekker stuk appeltaart en slagroom. Om vervolgens af te sluiten met hotdogs en ijs! Dit heb ik dus niet gedaan, maar ik heb wel genoten van mijn kleine ''cheats.'' Hieronder een foodlog van Ikea.






Toen we aankwamen gingen we eigenlijk gelijk naar het restaurant. We keken rond en zagen dat de Ikea nu ook een salade/fruit bar heeft. Heerlijk!

 
In het restaurant keek ik automatisch naar het ongezonde eten. Het ziet er altijd zo mooi uit en ik wist ''snel'' een sneaky foto te maken van dit. Moest het toch even delen!

Na onze fruitsalade die overigs heerlijk was, doken we de Ikea in en kochten we kleine dingetjes. Nadat we afgerekend hadden, gingen we nog door de Zweedse supermarkt (Hier is dus niks gezonds te krijgen) en daarna naar het mini restaurantje. Hier namen we ijs en gehaktballetjes!


 

Het was een heerlijke dag!

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers