vrijdag 4 juli 2014
Hiep hoi! Ik heb mijn examen resultaten binnen!

Rekenen: 9,8 + 0,5 bonuspunt voor het examen na de zomervakantie.
Statistiek: 7
Recht: 7,3
Nederlands: 7,4

Ben superblij met deze examens resultaten wat zijn de hoogste cijfers van de klas en niet iedereen heeft ze gehaald. Ik lig nu goed op schema qua school. Ben zo super blij met deze cijfers! Het motiveert me want het laat zien dat als je ergens goed je best voor doet en blijft volhouden je goeie resultaten krijgt.

Ik ben een echte stress kip en een emotie eter en dat hakt erin. Ik heb last van eetbuien gehad en ben daardoor ook aangekomen. Ik krijg dan zo'n gevoel van ''Laat maar, ik kan het niet meer.. heb het nu toch al verpest''. Maar ik ga daar niet aan toegeven! Ik voel de angst van terug vallen. Maar ik wil niet terug naar de tijd van mijn eetstoornis en depressie.

I'M GOING TO BE STRONG. I'M GOING TO SURVIVE. I AM GOING TO BE HAPPY.

Nu is het tijd om me te focussen op goed eten & sporten. Toch sta ik nu al voor wat uitdagingen. Morgen is er een groot feest bij ons met veel cheats. Plus volgende week staan er veel verjaardagen op het menu. Als ik het allemaal overleef dan beloning ik mezelf met iets. Weet nog niet wat.

Als beloning van deze resultaten heb ik van mijzelf questbars gekregen! Het zijn mijn favoriete repen en ik zal binnenkort er meer over vertellen. Nu heb ik vakantie en ga ik genieten van het leven haha :)


FIJNE VAKANTIE!





0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers