donderdag 26 juni 2014
Herinner je mijn vorige post nog over mijn review van het boek ''Wicca'' van Cate Tiernan? Ik had verteld dat het o.a. was mijn boekenshoplijst. Hieronder een lijst van de andere boeken die ik heb aangeschaft! Ik heb ze nog niet allemaal gelezen, dus kan ik ook geen review of iets dergelijks plaatsen nog.

Nou van de boekenreeks ''Wicca'' had ik dus ''Het boek der schimmen'' maar ook:
- Heksenbloed.
- Heksenkring.

Verder had ik:

- Storm en Stone van Joss Stirling.
(Ik ben fan van haar serie soulmates, dus wou dit boek ook uitproberen.)

- Schim en schaduw van Leigh Bardugo.
(Ik kan niet wachten om hierin te beginnen! Ik had hem al van te voren besteld, maar hij was nog niet uitgekomen en aangezien ik nu begonnen ben in Wicca, wacht ik er nog even mee.)

- 50 tintengrijs boekenreeks.
(Kruitvat had een actie 3 voor 15 euro, kon het moeilijk laten liggen haha.)

Verder komen er nog meer boeken uit dit jaar waar ik op wacht.... zoals je vast al door hebt ben ik een echte nerd. Ik hou van lezen en vooral van fictie. Books make me happy.



0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers