vrijdag 6 juni 2014
Vanaf nu gaat school echt op nummer 1. Volgende week is het dan zover de o zo gevreesde examens! En om het nog even vervelende te maken, besloot school om de week erna de examens een rekenen toets in te plannen. Yep. AWESOME. Maar ik ga me best doen en me niet laten afschrikken door dit. Ik moet dit weekend echt keihard studeren ondanks dat het weer zoooo lekker wordt.



Ik had al één examen eerder gedaan. Een examen voor Nederlands, dat presenteren was. Vandaag kreeg ik de uitslag: 7,4! Ik was zo super blij met dit cijfer. De eerste voldoende is binnen! Verder heb ik vandaag mijn portfolio ingeleverd. Nu ga ik me deze week focussen op mijn twee examens en de week erop op rekenen. Daarna in spanning wachten op de uitslag. Het voordeel is dat ik me daarna 10000000000000% kan focussen op goed eten en sporten. Dan kan ik ook wat anders posten dan examens.





0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers