zaterdag 14 juni 2014

Als je me volgt op instagram dan had je het waarschijnlijk al gezien, ik heb mijn tweede pakketje binnen! Wie weet hoeveel er wel niet gaan volgen? ;)






 

Wat heb ik besteld?
- 3x smartbars (cookies and cream, coconut en chocolate)
- WF chocolade spread
- WF chocolade saus
- Sport pannekoeken
- Mass bars (chocolate smaak)

En ik kreeg gratis een proefmonster en een vetmeter!

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/10424480_753421184679660_1113526519_n.jpg

Review smartbars:
Nou van de smartbars vielen cookies and cream en chocolate eigenlijk tegen. Misschien veranderd dit nog, maar had er meer van verwacht. De coconut is wel erg lekker, dus als ik een nieuwe bestelling ga plaatsen dan bestel ik die sowieso. Je kan deze bars vergelijk met mars/bounty/milkyway.

Review WF chocolade spread:
In één woord: GADVERDAMME. Koop dit dus echt niet, echt zonde van je geld.

De rest heb ik nog niet geproefd dus kan daardoor ook nog geen review doen. Ben erg benieuwd naar de pannekoeken! Hopelijk zijn ze lekker. 

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers