donderdag 26 juni 2014
Nu ik niet meer hoef te studeren, heb ik weer vrije tijd! Deze vrije tijd wil ik o.a. spenderen door weer te lezen. Ik heb een hele boel boeken aangeschaft (hier zal ik later een post over maken!) waaronder een nieuw serie genaamd Wicca. De schrijfster van deze serie heet Cate Tiernan.

Ik kwam hem tegen op www.bol.com toen ik mijn mandje aan het vullen was met boeken. Nadat ik het eerste hoofdstuk had gelezen, wou ik meer! Dit boek is trouwens echt een koopje, maar 7,50! Ik hou van fantasie boeken. Plus ik kon me heel goed inleven heeft met de hoofdpersoon (Morgan Rowlands). Ik hoop dat mijn samenvatting uitnodigend is van het boek, want ik beveel hem zeker aan. Ik ben nog niet zo goed in samenvatten haha.

Morgan Rowlands is opgegroeid met een katholiek geloof. Ze is 16 jaar en heeft twee beste vrienden: Bree en Robbie. Bree is een meisje dat perfect lijkt. Perfect figuur, rijke familie enz. Daar is ze stiekem toch wel een beetje jaloers op want alle jongens hebben bijvoorbeeld alleen aandacht voor haar. Bree weet van zichzelf ook wel dat ze er goed uit ziet, maar ze is niet arrogant. Robbie is haar beste vriend. Hij heeft last van puistjes en meiden zien hem daarom niet echt staan. Op een doodnormale schooldag komt opeens Cal verschijnen. Een hele knappe jongen waar iedereen voor valt. Ook Bree en Morgan. Cal introduceert Morgan en Bree en nog een paar in Wicca. Met z'n alle gaan ze een groep oprichten. Helaas ligt dit niet goed bij Morgan's ouders... en Morgan komt achter dingen die ze niet verwacht en hoe overleefd Morgan en Bree's vriendschap als ze beidde verliefd zijn op dezelfde jongen?

Ik hoop dat het je inspireert om eens te lezen! Op deze link: LINK kan je het eerste hoofdstuk lezen. Ik hou erg van fantasie boeken en heb dus ook boek 2 en 3 alvast besteld. (Morgen komen ze binnen!)