donderdag 19 juni 2014

Nu ik sinds kort dingen bestel bij body&fit leek het me leuk om wat dingen te reviewen. Zelf vind ik dit altijd handig voordat ik producten ga kopen. Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat. Gek genoeg wou ik eerst de protein pancakes bestellen maar vanwege vaderdag waren deze in de aanbieding en aangezien ik al deze producten zelf moet betalen, koos ik voor deze. 


De zak ziet er zo dus uit:



   

Het voordeel van deze zak is dat die goed afsluitbaar is, ook zit er een schepje in zodat je precies het goeie aantal kan gebruiken. Je hoeft eigenlijk alleen maar water toe te voegen. De verpakking zegt 130 ml water en twee schepjes. Dan zou je twee pannenkoeken hebben.  Zelf ben ik het hier niet mee eens. Ik doe namelijk 100 ml water en twee schepjes en dan heb ik één pannenkoek. Het resultaat zie je in deze foto.


 (Dit is dus twee schepjes poeder  (50 gram)  + 100 ml water.)

Bereidingsfase:
Je doet wat olie (kokosolie, boter e.d) in de pan. In een shake beker (kan je vaak gratis toevoegen als cadeautje bij een bestelling van bodyenfit) doe je dan 100 ml water en twee schepjes poeder. Dit shake je. (Hoeft niet lang.) Vervolgens giet je dit in de pan. Je zult zien dat ze heel snel bakken. Je draait hem even om en tada je hebt een prachtige pannenkoek!

Review:
Ik ben echt gek op pannenkoeken en kan deze dus zeker aanbevelen. Deze pannenkoeken passen goed in mijn dagelijks eten omdat ze veel eiwitten bevatten. Toch zou ik ze niet elke dag eten. Maar 2 á 3 keer per week kan echt geen kwaad. Je kan ze handig meenemen naar werk, school of onderweg.

Aan ieder voordeel zit zijn nadeel. Ik had stiekem toch gehoopt dat ze iets beter zouden vullen en vergeleken met pannenkoekenmix uit de supermarkt is deze toch wel prijzig. Maar ik probeer mijn eten te variëren en ik probeer elke maaltijd zo lekker mogelijk te maken. Zo wordt mijn eten nooit saai en heb ik altijd iets om naar uit te kijken.

Voedingswaarde:

Gezoete pannekoek van Albert Hein: 265 calorieën, 5,5 gram eiwit, 34 gram koolhydraten en 12 gram vet.

Sportpancakes per 100 gram: 364 calorieën, 33 gram eiwitten, 41,8 gram koolhydraten en 7, 2 gram vet

0 reacties:

 photo kip.gif
Follow on Bloglovin

Volgers